Stránky

neděle 17. března 2013

WELS 1/2marathon RAKOUSKO


Druhým závodem v sezoně mne čekal 1/2marathon v nedalekém RAKOUSKÉM městě WELSu vzdálený od mého bydliště 165km. Jak je mým zvykem vyrážím velmi brzo z domova. Předpověď počasí slibovalo konečně první sluníčko na závod. Teplota se ale stále pohybovala kolem NULY. Dorazil jsem velmi brzo ráno, ještě ani STARTOVNÍ a CÍLOVÁ brána není vstyčená. Zvolím relaxační procházku po liduprázdném městě. Prošel jsem celé a nepotkal ani jednu nohu... Užívám si klid. Dostatek času na procházku, snídani připravenou z domova, převléci a rozběhat a rozcvičit nožičky. Konečně město začalo ožívat běžci. Lidi se neuvěřitelně rychle množí ATMOSFÉRA NARŮSTÁ .... jůúůú




Neuvěřitelně rychlá trať _ a neskutečně rychlé běžecké obsazení. 
750lidí se vejde výsledkem v cíli pod 2hodiny.

Dobíhám na 168.místě s časem 1:25:35
vylepšení osobáčku o 4 minuty.





Jde se na ranní průzkum města :-)


Opuštěné městečko po ránu. Neděle. 



Nikde - nikdo

ani človíčka jsem při průzkumu města nepotkal.



Jako by celé město bylo vylidněné bez obyvatel.
Typické pro Rakousko.
Neděle den kdy se v Rakousku opravdu nedělá :-D






Stále teplota kolem NULY a volím raději dlouhé teplejší oblečení :-)


ČESKÁ VLAJKA neustále cestuje se mnou



TRADIČNÍ
FOTO s vlaječkou a jde se na přípravu na start


STARTovní plac se zaplnil během pár minutek OSMIstovkami běžců.


Svou pozici jsem ukořistil v páté řadě.
Tlačím se hned vedle ČERNÉ KEŇANKY. Tento obličej si začínám z jiných závodů pamatovat



Měl jsem dojem na trati početnějšího pole běžců než udávaných 800.


Někteří závodníci svým tempem matou. Zvolili kratší trasu na 10km.



Držím se svého tempa a nenechám se uhnat tempem běžci kteří zvolili 10km....




První občerstvení po deseti kilometrech. Koukám první běžecký závod bez jediného jídla. Jen tekutiny, zklamání.


Za běhu pít opravdu neumím. ZASTAVUJI pro svůj potřebný klid.



Stále pokračuji svým rekordním tempem ve své skupince



Své tempo pravidelně stupňuji. Nádherný pohodový běh s dobře rozloženým tempem.


BEZ jediné energetické výživy, bez jakéhokoliv jídla s obavami zda nohy vydrží až do cíle, stále neuvěřitelně držím své rekordní tempo



ŠŤASTNÝ a v osobním rekordu v cíli. Nádherný závod, který mi dokonale sednul.





Po doběhu ještě lehký výběh... než se tělo srovná :-)




S novou čepičkou jsem si doběhl pro krásný výsledek a zážitek



Juice podávaný po doběhu osvěžil. Studený ale moc chutný. Padlo mnoho kelímků.



Nezbývá než vrátit půjčený chip, přivázaný PRACNĚ na botě mezi tkaničkami.





Sluníčko hřeje, na krku medajle, v ruce má milovaná vlající v lehkém vánku NAŠE VLAJEČKA.






Slíbil jsem nemocné Jolance hospitalizované v nemocnici
PŘIVÉZT DÁREK a MEDAJLI.





Nechala si ji nad postýlkou viset po celou dobu hospitalizace. Byla to ona na kterou jsem myslel po celý závod. 

Jsem rád že jsem ji přivezl úsměv na tvář.


Žádné komentáře:

Okomentovat