Stránky

neděle 21. dubna 2013

1/2 MARATHON LINZ 21. 4. 2013 neděle

1/2 MARATHON LINZ    21. 4. 2013 neděle

záznam z GARMINa

na 100.místě jako nejlepší čech na této trati v čase 1:25:10 
v kategorii na 21.místě

Marathon v Linzi jsem nosil dlouho v zimním období v hlavě. není to z našeho domova daleko. Jen termín se kreje s termínem poháru a prvního v sezoně závodu DUATLONU dětí v Dubném., na kterém nakonec děti nestartovali. Kvůli dětem jsem se s předstihem přihlásil na poloviční marathon abych stíhl vrátit se zpět na jejich závod, tím jsem přišel o zážitek z královského marathonu. Nevadí - budu se muset vrátit za rok abych prožil celou trať :-) Startovní balíček a číslo se musí vyzvednou den předem již v sobotu, jiná možnost na tomto závodě neexistuje. Díky tomu spojuji sobotní návštěvu s dětským JUNIOR marathonem kde plní svou účast naše děti :-)


odkaz na FOTO JUNIORMARATHON LINZ
děti si báječně užili JUNIORmarathon a přivezli si krásné medajle




LINZ halbMARATHON - start je v 09:30
Vyrážím velmi brzo ráno s dostatečným předstihem. Město LINZ je již částečně uzavřené a nastává malinký problém s parkováním v blízkosti startu. Nakonec zvolím náhodnou ulici. START je umístěný na dálničním mostu.





Pěkná dvoukilometrová procházka kolem řeky na START. S parkováním v blízkosti je veliký problém :-D






Dorážím s dostatečným předstihem. MÁM mnoho času na rozcvičení, rozběhnutí....



Na dálničním mostě je start rozdělen do dvou pruhů
MARATHON z levé strany
HALBmarathon z pravé strany
STARTOVNÍ SEKTOR si najde každý podle svého času na který poběží. Ten můj se naléza hned v první řadě s nádherným výhledem :-)









Nezbytná a do sbírky nutná fotka s mou cestovní vlaječkou :-)


Poklidná atmosféra na startu. ŽÁDNÁ tlačenice
Počasí nádherné, sluníčko hřeje už na startu.
ještě minuta ticha za BOSTON.


Netrpělivě očekáváme výstřel. Ve vzduchu stále krouží vrtulník, dálniční most je pro veřejnost uzavřen.


Přišlo mi podezřelé to pomalé tempo po startu. Až doma zjišťuji čím je to dáno. NEZNALOST tratě aneb Skutečný chipový start je posunut o pár stovek metrů dále na mostě. Je to dáno vyrovnáním vzdálenosti při seběhu z dálnice s marathonskou tratí v levém pruhu.... Alespoň jsem si utvořil náskok a první kilometry si vychutnávám z první pozice v první skupině :-)



Po celý závod stíhám vnímat okolí.
Užívám si krásnou rychlou trať bez jediného stoupání. Překvapujeme mne neskutečné množství lidí po celé délce tratě. Není mezera bez lidí, kteří tak nádherně povzbuzujou a ženou každého běžce kupředu. Fantastická atmosféra...







Na desátek kilometru mám zajištěnou technickou pomoc a občerstvení. Na babičku je spolehnutí. Stojí na šikovném místečku, dobře viditelném. Láhev pití - GEL pro doplnění energie.




















1/2 marathon se pro mne stává takovou malou sprinterskou disciplínou. Každý závod mi připadá že běžím neustále nadoraz bez chvilky oddechu a nějaké taktiky. Opět jsem si na tomto závodě našel ŽENU jako vodičku. Drží krásné tempo až do 16kilometru kde pociťuji že bych měl ještě více přidat. Přeci jen 5kilometrů do cíle, sil v nohách velmi mnoho. Je nutné toho využít.
Neustále koukám na hodinky a vzdálenost která mi chybí do cíle. Vidím že atakuji svůj nejlepší osobní čas na půlmarathonu.

Dobíhám na krásném zaokrouhleném 100.místě jako nejlepší čech na této trati v čase 1:25:10 _ v kategorii na 21.místě


Po doběhu mne neuvěřitelně bolí koleno. Nějaký úpon, šlacha na vnější straně kolene. TYPICKÉ ITBS známe pro běžce. Čekám na babičku na stanoveném místě. 


Silnice po kterých jsme běželi jsou stále uzavřené pro dopravu.



S bolavým kolenem sotva kráčím vrátit CHIP a vyzvednout si zálohu.



UŽÍVÁM si krásnou slunečnou procházku kolem Dunaje... Dnes je opravdu nádherné počasí. Závod se nádherně vyvedl až na bolest kolene na které neustále myslím. Chvílemi nemohu chodit a tak posedávám :-( ale úsměv neztrácím :-D






















Hned po vrácení chipu, vyhledávám nejkratší cestu k řece. Natáhnout se k řece. Bolest kolene je neuvěřitelně veliká. Snažím se nouzovým cvičením rozhýbat koleno. Ty myšlenky vážnějšího poškození kolují v hlavě, ale nepřipouštím si to. Vždyť chodit můžu ohýbat také, cvičení jen pomáha...












Poslední rozloučení s LINZem, zasloužená odměna a první letošní zmrzlina... :-D

Takto štědrý byl závod v LINZI, krásná startovní čísla se jménem. Děti dostali zdarma JUNIORtrička, velikostí tak na mne :-D Medajle v cíli, v EXPO výstavě jsem si zakoupil funkční památečné triko, a KŠILT který velmi rád využívám :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat